Conversie
optimalisatie

Heb je een eigen website of webshop? Dan wil je natuurlijk dat elke bezoeker precies doet wat jij wil dat ze doen. Een aankoop doen, het contactformulier invullen of je portfolio bekijken. Of ze dat doen, hangt ervan af hoe makkelijk en duidelijk je het voor ze maakt. Met conversie optimalisatie beïnvloeden wij de bezoeker op de juiste manier, zodat jij meer aanvragen, leads en omzet krijgt.

Conversie optimalisatie bureau

Met conversie optimalisatie neem je alle obstakels in de website weg waardoor het voor de bezoeker veel gemakkelijker en eenvoudiger is om iets te doen. Een conversie optimalisatie bureau helpt je om van een bezoeker een klant te maken. Deze techniek noemen we ook wel CRO wat staat voor Conversie Ratio Optimalisatie (Conversion Rate optimization)

Het verhogen van het aantal conversies is het voornaamste doel van conversie optimalisatie. Een conversie is het uitvoeren van een gewenste actie door een bezoeker op de website. Voorbeelden van conversies zijn het bestellen van een product, aanvragen van een offerte of het aanmelden van een nieuwsbrief. Door conversie optimalisatie toe te passen, zorg je er voor dat jouw bezoeker zo gemakkelijk én snel mogelijk overgaat tot het behalen van jouw doelen. Hulp nodig? Schakel dan ons conversie optimalisatie bureau in.

Daar kun je vanuit gaan

Hoe gaat conversie optimalisatie in zijn werk?

Inventariserend gesprek
Onderzoek & advies
Uitvoering & testen
Evalueren en bijsturen

“Verlaag drempels, verleid je bezoeker en verhoog de conversies!”

Hoe gaat conversie optimalisatie in zijn werk?

1

Inventariserend gesprek

2

Onderzoek

3

Advies

4

Uitvoering

5

Testen

6

Evalueren en bijsturen

Wij werken o.a. voor de volgende klanten:


En 200+ andere klanten in omgeving

Inventariserend gesprek

Als een website weinig offerte aanvragen of bestellingen binnenkrijgt, betekent dat weinig omzet via de website of webshop voor de ondernemer. Dat is de voornaamste reden voor bedrijven om met ons om de tafel te gaan. We beginnen altijd met een inventariserend gesprek. Wat zijn de wensen? Wat zijn de doelen? Als er geen doelen geformuleerd zijn, stellen we deze samen met jou op. Want zonder doelen kan er niks gemeten worden. Wij, als conversie optimalisatie bureau, stellen deze delen via Google Analytics in.

Onderzoek

Hoe komt het dat de website of webshop nauwelijks aanvragen binnenkrijgt? In de tweede fase onderzoeken we waarom de website nog niet de gewenste resultaten oplevert. Ons onderzoek begint met een 0-meting. Hoe vaak worden de doelen nu behaald? Waar kunnen we toe? We onderzoeken de knelpunten en fouten in de website, observeren het bezoekersgedrag en kijken naar data uit Google Analytics om te onderzoeken waar het misgaat in de website of webshop. We maken een rapportage en stellen een plan van aanpak op.

Recent opgeleverde projecten

Wij gaan graag met je om tafel

Heb je hulp nodig bij conversie optimalisatie? Neem gerust contact met ons conversie optimalisatie bureau op. Wij helpen je graag verder.

info@bureauhanze.nl

085 06 40 200

    Ik ga akkoord met de opslag en verwerking van de door mij ingevulde gegevens door deze website

    Bel ons
    Adres
    ×