Werkzaamheden
Project
HEMA Elburg vroeg ons een marketingcampagne te bedenken voor hun verbouwing. HEMA gaat haar filialen ombouwen naar het voorbeeld van haar internationale winkels. Het internationale winkelconcept dat HEMA ontwikkelde voor steden als Barcelona, Parijs en Londen is zo’n succes dat het nu ook in Elburg wordt uitgerold. Het belangrijkste verschil is de indeling in werelden. Deze nieuwe indeling maakt het voor klanten in één keer duidelijk waar ze in de winkel haar producten kan vinden. Aan ons de vraag te zorgen dat vooraf en tijdens de verbouwing klanten betrokken blijven. Na de heropening, moeten de klanten weer binnenstromen.
Voor deze campagne hebben we eerst een marketingplan gemaakt. We vonden het belangrijk dat de campagne werd opgedeeld in drie fases en een herkenbaar gezicht kreeg. Daarom kozen we voor het roodharige model Elize Been. Zij woonde tot haar twintigste in Elburg en woont tegenwoordig in Utrecht. Elize is inmiddels professioneel model en was vaker het gezicht van een landelijke campagne van de HEMA. Zij speelt tijdens de verbouwing de ‘bouwvakker’ met producten van de Hema. Tijdens de uitrol hebben we een communicatiemix van online en offline uitgewerkt. Daar is voor gekozen om alle doelgroepen van de Hema te bereiken. Denk aan posters in de winkel, flyers in de stad, social media advertising, krant adverteren, persberichten en ludieke winkelsigning met kijkgaten.
Laat je gegevens hier achter dan zullen we zo snel mogelijk contact opnemen.
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om je beleving te verbeteren.
Powered by WhatsApp Chat
WhatsApp Chat is free, download and try it now here!
Privacy-instellingen
Privacy-instellingen
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw ervaring te verbeteren. Welke cookies en scripts worden gebruikt en hoe deze je bezoek beïnvloeden, wordt aan de linkerkant gespecificeerd. Je kunt je instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Je keuzes hebben geen invloed op uw bezoek.
Opmerking: Deze instellingen zijn alleen geldig voor de browser en het apparaat dat je nu gebruikt.
LinkedIn Insight Tag
Ook de Linked Insight Tag gebruiken we om relevante advertenties weer te geven. Met behulp van de tag verkrijgen we inzichten over de bezoekers die op onze website komen via LinkedIn-campagnes.
Leadinfo
Om het zakelijk gebruik van onze website te meten, gebruiken wij de dienst Leadinfo uit Rotterdam. Deze dienst toont ons bedrijfsnamen en -adressen op basis van IP-adressen van onze bezoekers. Het IP-adres wordt hierbij niet opgenomen.
Facebook pixel
De Facebook-pixel zorgt ervoor dat je op Facebook relevante content van Bureau Hanze te zien krijgt. Op deze manier kunnen wij jou online nog beter van dienst zijn.