Project
Schildersbedrijf Pruis Schilderwerken in ’t Harde benaderde ons om het bedrijf een nieuwe frisse uitstraling te geven. Het logo was verouderd en paste niet meer bij de uitstraling van de huidige organisatie. Ze wilden vakwerk en kwaliteit uitstralen en vroegen ons dit door te voeren in het logo, de huisstijlmiddelen en de website. De broers Joachim en Sebastiaan van Olst staan al even aan het roer. Onder de leiding van hen verhuisde het bedrijf in 2017 naar bedrijventerrein de Koekoek in ‘t Harde.
Het nieuwe logo is opgebouwd uit de kleuren rood en donkergroen. De rode kleur is herkenbaar uit het vorige logo en straalt vitaliteit en kracht uit. De donkergroene kleur staat voor het nieuwe leven dat de broers in het bedrijf brengen. Het beeldmerk, waar een schild in te zien is, staat voor de kwaliteit en bescherming van een woning of object. Pruis Schilderwerken beschikt niet alleen over vakmensen die kunnen schilderen, maar ook voor glasservice en kleine renovaties. Daarnaast is het logo modern en door de vierkante uitsnede beter toepasbaar voor online uitingen.
De naam Pruis Schilderwerken bleef overeind omdat deze inmiddels veel naamsbekendheid heeft in de regio. Nadat het logo gereed was werkten we alle huisstijlmiddelen (briefpapier, auto’s, visitekaartjes etc) uit. Tot slot realiseerden we een compleet nieuwe website in de huisstijl. In deze website komen met name de vakmensen van Pruis voor het voetlicht.
Laat je gegevens hier achter dan zullen we zo snel mogelijk contact opnemen.
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om je beleving te verbeteren.
Privacy-instellingen
Privacy-instellingen
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw ervaring te verbeteren. Welke cookies en scripts worden gebruikt en hoe deze je bezoek beïnvloeden, wordt aan de linkerkant gespecificeerd. Je kunt je instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Je keuzes hebben geen invloed op uw bezoek.
Opmerking: Deze instellingen zijn alleen geldig voor de browser en het apparaat dat je nu gebruikt.
LinkedIn Insight Tag
Ook de Linked Insight Tag gebruiken we om relevante advertenties weer te geven. Met behulp van de tag verkrijgen we inzichten over de bezoekers die op onze website komen via LinkedIn-campagnes.
Leadinfo
Om het zakelijk gebruik van onze website te meten, gebruiken wij de dienst Leadinfo uit Rotterdam. Deze dienst toont ons bedrijfsnamen en -adressen op basis van IP-adressen van onze bezoekers. Het IP-adres wordt hierbij niet opgenomen.
Facebook pixel
De Facebook-pixel zorgt ervoor dat je op Facebook relevante content van Bureau Hanze te zien krijgt. Op deze manier kunnen wij jou online nog beter van dienst zijn.