Werkzaamheden
Project
Nadat het Business Magazine van VSCO’61 een aantal jaar dezelfde lay-out had, wilde de ambitieuze voetbalclub uit Oosterwolde (GLD) een professionaliseringsslag maken.
De vormgeving moest vernieuwend zijn, maar wel passen binnen de huisstijl van de vereniging.
Bureau Hanze heeft een grafisch voorstel gemaakt op basis van een nieuw design. Het thema was werkgeluk, dat werd subtiel in het ontwerp verwerkt. In het magazine vertellen 12 sponsoren over hun bedrijf en werkgeluk. Na akkoord op het grafische ontwerp werd het design doorgevoerd in het complete magazine. Het Business Magazine van VSCO’61 werd hierdoor niet alleen mooier, maar ook dikker en werd in een grotere oplage verspreid.
Laat je gegevens hier achter dan zullen we zo snel mogelijk contact opnemen.
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om je beleving te verbeteren.
Privacy-instellingen
Privacy-instellingen
Deze site gebruikt functionele cookies en externe scripts om uw ervaring te verbeteren. Welke cookies en scripts worden gebruikt en hoe deze je bezoek beïnvloeden, wordt aan de linkerkant gespecificeerd. Je kunt je instellingen op elk gewenst moment wijzigen. Je keuzes hebben geen invloed op uw bezoek.
Opmerking: Deze instellingen zijn alleen geldig voor de browser en het apparaat dat je nu gebruikt.
LinkedIn Insight Tag
Ook de Linked Insight Tag gebruiken we om relevante advertenties weer te geven. Met behulp van de tag verkrijgen we inzichten over de bezoekers die op onze website komen via LinkedIn-campagnes.
Leadinfo
Om het zakelijk gebruik van onze website te meten, gebruiken wij de dienst Leadinfo uit Rotterdam. Deze dienst toont ons bedrijfsnamen en -adressen op basis van IP-adressen van onze bezoekers. Het IP-adres wordt hierbij niet opgenomen.
Facebook pixel
De Facebook-pixel zorgt ervoor dat je op Facebook relevante content van Bureau Hanze te zien krijgt. Op deze manier kunnen wij jou online nog beter van dienst zijn.