Werkzaamheden

Project

Slagerij van de Weg

Vraag

Sinds begin 1928 is Slagerij van de Weg een familiebedrijf en een begrip in de regio. De slagerij beschikt over een eigen slachterij, worstmakerij en rokerij waar de heerlijkste producten bereid worden. Het familiebedrijf beschikt over vijf winkels in de regio. Omdat het huidige logo verouderd was vroegen ze ons om een nieuw logo met bijpassende huisstijl te ontwerpen, die ook terugkomt op de bedrijfswagens en in de winkels. Dat klant vond het belangrijk is dat het logo een ambachtelijke, herkenbaar moderne uitstaling kreeg.

Resultaat

Op basis van een persoonlijk gesprek zijn de wensen en uitgangspunten van het nieuwe logo besproken. Daarna zijn onze ontwerpers aan de slag gegaan met het grafische ontwerp van het beeldmerk. Nadat de vier broers uit 3 logovoorstellen een keuze hadden gemaakt, is het logo afgerond en zijn we verder gegaan met de huisstijlmiddelen. Zo zijn de gevels van alle 5 winkels grafisch ontworpen en beplakt, zijn de advertenties in een nieuw jasje gestoken en zijn de auto’s en bussen in de nieuwe huisstijl gestoken. Slagerij Van de Weg is weer klaar voor de toekomst.

Vragen?

Laat je gegevens hier achter dan zullen we zo snel mogelijk contact opnemen.

    Ik ga akkoord met de verwerking van mijn gegevens door Bureau Hanze.

    Vacature

    Wij zijn op zoek naar online communicatiemedewerker met passie voor schrijven en online marketing.

    Bekijk de vacature

    Bel ons
    Adres
    ×