mei 8, 2019

Conversie optimalisatie: wat is het en wat kan je er mee?

Waar enkele jaren geleden niemand zich er druk om maakte, valt het begrip conversie optimalisatie nu steeds vaker. Wellicht vraag jij je af of het voor jouw bedrijf ook wat is en wat je er mee kan bereiken. Daarom in deze blog: alles over conversie, conversie optimalisatie en wat je daarmee kan. Er zijn verschillende soorten conversie, het kan zelfs per websitepagina verschillen...
april 24, 2019

5 tips voor pakkende content

Het is erg belangrijk, maar voor veel bedrijven niet gemakkelijk: het schrijven van goede content. Denk hierbij aan teksten op je website, berichten op Facebook en teksten voor je folders en brochures. Naast deze tekstuele content heb je ook nog visuele content, zoals foto’s, video’s en grafische middelen. Maar waarom is content nou zo belangrijk...
februari 27, 2019

Social mediaplatformen

Tegenwoordig is er bijna geen bedrijf dat er niet aan doet: social media. Sommigen houden het bij een Twitter-account of een Facebookpagina voor hun bedrijf, anderen pakken uit en zijn op ongeveer elk social mediaplatform wel te vinden. Maar is het eigenlijk wel nodig om op elk platform aanwezig te zijn?
april 19, 2018

Is jouw website klaar voor de AVG?

Op 25 mei 2018 ging de nieuwe AVG (Algemene vordering gegevensbescherming) wet van kracht. Een wet die grote impact heeft op de informatie van een persoon en de verwerking daarvan. Het doel van deze (aangescherpte) wet is om ervoor te zorgen dat persoonsgegevens die herleidbaar zijn tot een individu,
januari 20, 2018

Het logo

Als je een (nieuw) bedrijf start, komt er een moment dat je een logo moet hebben. Een logo is immers de basis voor je de uitstraling van je bedrijf. Het is het belangrijkste element in een huisstijl en is bepalend voor andere communicatiemiddelen als de website, folders, de inrichting van social media kanalen
november 22, 2017

Bedrijfsnaam bedenken?

Veel ondernemers vinden het lastig om een goede bedrijfsnaam te verzinnen. Dit is een moeilijke keuze, omdat bij het verzinnen van een bedrijfsnaam rationele en emotionele keuzes gemaakt moeten worden. Een bedrijfsnaam kan leuk klinken, maar moet vooral effectief zijn. Hoe kom je nu tot een goede bedrijfsnaam?
september 29, 2017

Zoekmachine optimalisatie, waarom?

Wij helpen bedrijven met de vindbaarheid van hun website in Google. Dat doen we in de vorm van SEO (search engine optimalisation) of SEA (search engine advertising). Want een goede website is niet alleen gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk, deze is ook goed vindbaar. Steeds meer bedrijven zien de noodzaak
januari 2, 2017

Voorzie je website van een SSL certificaat!

Je hebt bij websites en webshops vast wel eens het groene slotje gezien voor een domeinnaam. Dit groene slotje geeft aan dat de website gebruik maakt van een veilige verbinding en het domein en/of de organisatie gevalideerd is. Dit geeft een hogere betrouwbaarheid bij bezoekers en werkt goed voor de vindbaarheid in zoekmachines.
Bel ons
Adres