mei 25, 2020
Je hebt er vast wel eens van gehoord: Google Analytics. Het is een online tool waarmee je inzicht krijgt in de bezoekers op jouw website. Niet alleen kom je erachter hoeveel mensen jouw website bezoeken, je ontdekt ook hoe ze op je website zijn gekomen, waar ze op klikken en wanneer ze de website weer verlaten. Wij leggen je uit hoe het werkt.
Do you like it?
februari 13, 2020
YouTube behoort tot de top 3 van meest gebruikte social media. Alleen WhatsApp en Facebook staan qua gebruikers nog boven YouTube. In 2019 maakte 8,7 miljoen mensen gebruik van het videoplatform en inmiddels ligt dat aantal in begin 2020 op 9,1 miljoen gebruikers. YouTube zit daarmee nog steeds in de lift en dat biedt ook volop kansen voor bedrijven.
Do you like it?
november 20, 2019
Met 11,9 miljoen gebruikers is WhatsApp het meest gebruikte social mediaplatform in Nederland. De kans dat jouw doelgroep aanwezig is op WhatsApp is daarmee heel groot. Dat de populaire app steeds vaker door bedrijven wordt ingezet als communicatiekanaal is dan ook niet gek. Denk je er ook over om WhatsApp voor jouw bedrijf in te zetten?
Do you like it?
oktober 4, 2019
Sinds de komst van het internet heeft er langzaam maar zeker een verschuiving van offline naar online plaatsgevonden. Een bedrijf zonder website is tegenwoordig vrijwel ondenkbaar en ook op social media vliegen de bedrijvenpagina’s je om de oren. Logisch, dit alles heeft een grote waarde, want wie zoekt er niet via Google?
Do you like it?
augustus 22, 2019
Een verkeersbord langs de weg laat zien hoe hard je mag en een foto of video bij een nieuwsbericht laat direct zien wat er is gebeurd. We komen overal beeld tegen en niet zonder reden, want beeld werkt nu eenmaal beter dan tekst. Maar waarom is visuele content zo belangrijk? En hoe pak je dat aan? Dat leggen we je hier verder uit.
Do you like it?
juli 5, 2019
Je CV is stuk en je zoekt op je telefoon naar een installateur in de buurt. Of je wilt vanavond een hapje gaan eten. Grote kans dat je even Googelt welke restaurants er in de buurt zijn. Binnen enkele klikken zie jij op je telefoon in Google een lijstje met restaurants in de buurt. Of je kunt binnen 1 klik de loodgieter bij je in de buurt bellen […]
Do you like it?
juni 12, 2019
Het is erg belangrijk, maar voor veel bedrijven niet gemakkelijk: het schrijven van goede content. Denk hierbij aan teksten op je website, berichten op Facebook en teksten voor je folders en brochures. Naast deze tekstuele content heb je ook nog visuele content, zoals foto’s, video’s en grafische middelen. Maar waarom is content nou zo belangrijk...
Do you like it?
mei 8, 2019
Waar enkele jaren geleden niemand zich er druk om maakte, valt het begrip conversie optimalisatie nu steeds vaker. Wellicht vraag jij je af of het voor jouw bedrijf ook wat is en wat je er mee kan bereiken. Daarom in deze blog: alles over conversie, conversie optimalisatie en wat je daarmee kan. Er zijn verschillende soorten conversie, het kan zelfs per websitepagina verschillen...
Do you like it?
april 24, 2019
Het is erg belangrijk, maar voor veel bedrijven niet gemakkelijk: het schrijven van goede content. Denk hierbij aan teksten op je website, berichten op Facebook en teksten voor je folders en brochures. Naast deze tekstuele content heb je ook nog visuele content, zoals foto’s, video’s en grafische middelen. Maar waarom is content nou zo belangrijk...
Do you like it?
februari 27, 2019
Tegenwoordig is er bijna geen bedrijf dat er niet aan doet: social media. Sommigen houden het bij een Twitter-account of een Facebookpagina voor hun bedrijf, anderen pakken uit en zijn op ongeveer elk social mediaplatform wel te vinden. Maar is het eigenlijk wel nodig om op elk platform aanwezig te zijn?
Do you like it?
april 19, 2018
Op 25 mei 2018 ging de nieuwe AVG (Algemene vordering gegevensbescherming) wet van kracht. Een wet die grote impact heeft op de informatie van een persoon en de verwerking daarvan. Het doel van deze (aangescherpte) wet is om ervoor te zorgen dat persoonsgegevens die herleidbaar zijn tot een individu,
Do you like it?
januari 20, 2018
Als je een (nieuw) bedrijf start, komt er een moment dat je een logo moet hebben. Een logo is immers de basis voor je de uitstraling van je bedrijf. Het is het belangrijkste element in een huisstijl en is bepalend voor andere communicatiemiddelen als de website, folders, de inrichting van social media kanalen
Do you like it?
Wat kun je met Google Analytics?
mei 25, 2020 0Zo maak je jouw video goed vindbaar
februari 13, 2020 0WhatsApp voor bedrijven: waarom en hoe?
november 20, 2019 0Waarom offline communicatie nog altijd van belang is
oktober 4, 2019 0Zo haal je meer uit jouw visuele content
augustus 22, 2019 0Waarom je niet meer zonder Google Mijn Bedrijf kunt
juli 5, 2019 05 punten waar een goede website aan voldoet
juni 12, 20195 tips voor pakkende content
april 24, 2019Social mediaplatformen
februari 27, 2019Is jouw website klaar voor de AVG?
april 19, 2018Het logo
januari 20, 2018Bedrijfsnaam bedenken?
november 22, 2017Zoekmachine optimalisatie, waarom?
september 29, 2017Voorzie je website van een SSL certificaat!
januari 2, 2017