november 20, 2019

WhatsApp voor bedrijven: waarom en hoe?

Met 11,9 miljoen gebruikers is WhatsApp het meest gebruikte social mediaplatform in Nederland. De kans dat jouw doelgroep aanwezig is op WhatsApp is daarmee heel groot. Dat de populaire app steeds vaker door bedrijven wordt ingezet als communicatiekanaal is dan ook niet gek. Denk je er ook over om WhatsApp voor jouw bedrijf in te zetten?
oktober 4, 2019

Waarom offline communicatie nog altijd van belang is

Sinds de komst van het internet heeft er langzaam maar zeker een verschuiving van offline naar online plaatsgevonden. Een bedrijf zonder website is tegenwoordig vrijwel ondenkbaar en ook op social media vliegen de bedrijvenpagina’s je om de oren. Logisch, dit alles heeft een grote waarde, want wie zoekt er niet via Google?
augustus 22, 2019

Zo haal je meer uit jouw visuele content

Een verkeersbord langs de weg laat zien hoe hard je mag en een foto of video bij een nieuwsbericht laat direct zien wat er is gebeurd. We komen overal beeld tegen en niet zonder reden, want beeld werkt nu eenmaal beter dan tekst. Maar waarom is visuele content zo belangrijk? En hoe pak je dat aan? Dat leggen we je hier verder uit.
juli 5, 2019

Waarom je niet meer zonder Google Mijn Bedrijf kunt

Je CV is stuk en je zoekt op je telefoon naar een installateur in de buurt. Of je wilt vanavond een hapje gaan eten. Grote kans dat je even Googelt welke restaurants er in de buurt zijn. Binnen enkele klikken zie jij op je telefoon in Google een lijstje met restaurants in de buurt. Of je kunt binnen 1 klik de loodgieter bij je in de buurt bellen […]
juni 12, 2019

5 punten waar een goede website aan voldoet

Het is erg belangrijk, maar voor veel bedrijven niet gemakkelijk: het schrijven van goede content. Denk hierbij aan teksten op je website, berichten op Facebook en teksten voor je folders en brochures. Naast deze tekstuele content heb je ook nog visuele content, zoals foto’s, video’s en grafische middelen. Maar waarom is content nou zo belangrijk...
mei 8, 2019

Conversie optimalisatie: wat is het en wat kan je er mee?

Waar enkele jaren geleden niemand zich er druk om maakte, valt het begrip conversie optimalisatie nu steeds vaker. Wellicht vraag jij je af of het voor jouw bedrijf ook wat is en wat je er mee kan bereiken. Daarom in deze blog: alles over conversie, conversie optimalisatie en wat je daarmee kan. Er zijn verschillende soorten conversie, het kan zelfs per websitepagina verschillen...
april 24, 2019

5 tips voor pakkende content

Het is erg belangrijk, maar voor veel bedrijven niet gemakkelijk: het schrijven van goede content. Denk hierbij aan teksten op je website, berichten op Facebook en teksten voor je folders en brochures. Naast deze tekstuele content heb je ook nog visuele content, zoals foto’s, video’s en grafische middelen. Maar waarom is content nou zo belangrijk...
februari 27, 2019

Social mediaplatformen

Tegenwoordig is er bijna geen bedrijf dat er niet aan doet: social media. Sommigen houden het bij een Twitter-account of een Facebookpagina voor hun bedrijf, anderen pakken uit en zijn op ongeveer elk social mediaplatform wel te vinden. Maar is het eigenlijk wel nodig om op elk platform aanwezig te zijn?
april 19, 2018

Is jouw website klaar voor de AVG?

Op 25 mei 2018 ging de nieuwe AVG (Algemene vordering gegevensbescherming) wet van kracht. Een wet die grote impact heeft op de informatie van een persoon en de verwerking daarvan. Het doel van deze (aangescherpte) wet is om ervoor te zorgen dat persoonsgegevens die herleidbaar zijn tot een individu,
januari 20, 2018

Het logo

Als je een (nieuw) bedrijf start, komt er een moment dat je een logo moet hebben. Een logo is immers de basis voor je de uitstraling van je bedrijf. Het is het belangrijkste element in een huisstijl en is bepalend voor andere communicatiemiddelen als de website, folders, de inrichting van social media kanalen
november 22, 2017

Bedrijfsnaam bedenken?

Veel ondernemers vinden het lastig om een goede bedrijfsnaam te verzinnen. Dit is een moeilijke keuze, omdat bij het verzinnen van een bedrijfsnaam rationele en emotionele keuzes gemaakt moeten worden. Een bedrijfsnaam kan leuk klinken, maar moet vooral effectief zijn. Hoe kom je nu tot een goede bedrijfsnaam?
september 29, 2017

Zoekmachine optimalisatie, waarom?

Wij helpen bedrijven met de vindbaarheid van hun website in Google. Dat doen we in de vorm van SEO (search engine optimalisation) of SEA (search engine advertising). Want een goede website is niet alleen gebruiksvriendelijk en aantrekkelijk, deze is ook goed vindbaar. Steeds meer bedrijven zien de noodzaak
Bel ons
Adres